Rabu, 12 Disember 2007

Buku Ku Sayang


Cerita Ceriti...


ni nak cerita pasai buku kesayangan ku ini..hehehe..murah jer harga nya..RM12.90. Beli kat Borders Queensbay Penang. Walaupun murah....ianya mempunyai ilmu yng mahal harganya...mcm2 ade lam ni..resepi pun best..ada diselitkan petua2 yang berguna..jadi sapa2 yang tejumpa buku ni kat mana2...beli lah..tak rugi punya!


3 ulasan:

Mat Gebu berkata...

Apsal JB nie tak de "Borders"...Ini yg aku jelesszz tahap dewa dewi niee!!!

zaliana berkata...

uwaaaaa...semalam Del dah turunkan ilmu dari buku ni..tapi tak sempat lagi nak mem baking...del..nanti kongsikan lagi apa2 yg magical dari buku ni yek... :D

DeL berkata...

boleh aje kak za...no hal punya....ishk2..terasa bertuah sangat ade buku ni sebab ada shopping list jugak...kat MPH ade kot cik mat..tapi herganya...hehehe tak tau la...